1. Ta strona używa ciasteczek (cookies). Kontunuując korzystanie z tej strony, akceptujesz działanie ciasteczek w Twojej przeglądarce. Więcej informacji: Ciasteczka Learn More.

JAK ZROBIĆ POSZCZEGÓLNE MIKSTURY.

Dyskusja w 'Poradniki' rozpoczęta przez użytkownika AK47_PL, 2 Listopad 2012.

  1. AK47_PL

    AK47_PL Użytkownik Gracz

    Witam! W tym wątku napiszę, jak zrobić poszczególne mikstury.

    Aby zrobić jakąkolwiek miksturę, najpierw trzeba użyc brodawki netherowej, aby zrobić klarowną miksturę.

    A teraz przepisy:

    Miksta szybkości - cukier

    Miksta odporności na ogień - magmowy krem

    Miksta trucizna - oko pająka

    Miksta osłabienia - sfermentowane oko pająka

    Miksta siły - płomienny proszek

    Miksta regeneracji - łza ghasta

    Miksta natychmiastowe leczenie - złoty arbuz

    Miksta widzenie w ciemności - złota marchewka

    Miksta niewidzialności - złota marchewka, a następnie sfermentowane oko pająka

    Miksta natychmiastowych obrażeń - złoty arbuz, a następnie sfermentowane oko pająka (chyba)

    A teraz ulepszenia i pogorszenia mikstur:

    Jasnopył (to co wypada z glowstone'a) - ulepszenie mikstury na 2 poziom

    Redstone - przedłuża czas działania mikstury

    Proch (to co wypada z creepera) - sprawia, że miksturami można rzucać

    Sfermentowane oko pająka - odwraca działanie mikstur, np. miksta szybkości+sfermentowane oko pająka = miksta spowolnienia
     
  2. Alien10

    Alien10 Nowy użytkownik Gracz

    napisz jeszcze jak zrobić mikste natychmiastowych obrażeń ;), i że jeszcze wodę trzeba użyć do klarownej xD

    a tak to wszystko (chyba) dobrze napisałeś :)
     
  3. Falcat

    Falcat Użytkownik Gracz

    Do mikstury osłabienia nie potrzebne brodawki. do wody wystarczy dac jakikolwiek skladnik alchemiczny, najlepiej cukier bo go najlawiej zdobyc a nastepnie dodac sfermentowane oko pajaka.
    Powinieneś napisać też, że sfermentowane oko pająka odwraca pozytywny efekt mikstury na efekt negatywny(mikstura szybkosci+sfermentowane oko pająka=mikstura spowolnienia itd.). A oko pająka z każdej mikstury zrobi miksture trucizny.
     
  4. AK47_PL

    AK47_PL Użytkownik Gracz

    Nie muszę i nie mogę (chyba) tego pisać. Nie muszę bo Wy to już napisaliście :d , a nie mogę, bo zrobiłem ten wątek na telefonie (mam darmowego neta w fonie). Na telefonie mogę napisać maks 1024 znaki, a zostało mi jakieś 60. Ale spróbuję to dopisać.

    A tak w ogóle Alien10. Jak zrobić mikstę natychmiastowych obrażeń? Nawet nie wiedziałem że jest taka. :d
     
  5. mnioch

    mnioch Aktywny użytkownik Gracz

    No jest taka. A tak w ogóle to fajny poradnik. :D
     
  6. Alien10

    Alien10 Nowy użytkownik Gracz

    mikste obrażeń robi się miksta trucizny i sfermatowane oko pająka choć nie jestem pewny
    jeśli tak to sprawdź na mc (ja nie mogę) a jeżeli nie zadziała to miksta osłabienia + oko pająka
    [hr]
    napisz jeszcze, że nie mozna zrobic ulepszonej miksty II (czyli że nie zadziala zrobienie redstone i glowestone dust razem)
     
  7. Mistrz142

    Mistrz142 Nowy użytkownik Gracz

    Fajnie to zrobiles ;) Lap + :D
     
  8. Falcat

    Falcat Użytkownik Gracz

    miksture natychmiastowych obrażeń robi się z mikstury życia+sfermentowane oko pająka
     
  9. AK47_PL

    AK47_PL Użytkownik Gracz

    OMG... kiedy to było...
     
  10. Claudiaepsu

    Claudiaepsu Nowy użytkownik Gracz

    Nie odkopuj AK47
     
  11. AK47_PL

    AK47_PL Użytkownik Gracz

    Ej, to jest mój wątek, chyba można powspominać ;.;
     
  12. mumia012

    mumia012 Stary użytkownik Gracz

    Poradnik trochę niezrozumiały, nieprzejrzysty. Lepszy na minecraft wiki.



    MUSIAŁAM XD XD XD
     
  13. CoolArrows

    CoolArrows Użytkownik

    Pf... zhejtować poradnik sprzed roku- achievement get.
     
  14. mumia012

    mumia012 Stary użytkownik Gracz

    skrytykować*

    xP
     
  15. AK47_PL

    AK47_PL Użytkownik Gracz

    Hahahah mumia hejter nr 1 xD
     
  16. TvGamerPL

    TvGamerPL Nowy użytkownik Gracz

    [video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B1jwis4-trI[/video]

    Zapraszam do oglądania filmiku z minecraft o tematyce mikstur. Jest to krótki film który zawiera podstawowe najbardziej używane i przydatne mikstury. Zapraszam do oglądania ;) Proszę o ocenienie mojej pracy jest to mój 1-szy film i jesli sie podobało dajcie like. Napiszcie czy robic dalsze poradniki o okreslonej tematyce. Mam nadzieje że pomogłem ;)
     
  17. totikkk

    totikkk Nowy użytkownik Gracz

    @up odkop i nabicie posta
     
  18. SenaKub

    SenaKub Nowy użytkownik Gracz

    nie odkopuj gosciu mogle zrobic nowy watek :facepalm:
     
  19. minemoney123

    minemoney123 Nowy użytkownik Gracz

    Poradnik fajny, ale brakuje kilku rzeczy ;d
     

Poleć tę stronę