1. Ta strona używa ciasteczek (cookies). Kontunuując korzystanie z tej strony, akceptujesz działanie ciasteczek w Twojej przeglądarce. Więcej informacji: Ciasteczka Learn More.

Nie, nie możesz mnie zabić musisz mieć zgodę od administracji!

Dyskusja w 'Propozycje' rozpoczęta przez użytkownika Radomir, 1 Grudzień 2017.

  1. Radomir

    Radomir Użytkownik Gracz

    Każdy z nas grał już z pewnością na niejednym już serwerze Role Play. Czy to w Minecraft czy to na któreś modyfikacji do Gothica II Noc Kruka czy chociażby na modach do Grand Theft Auto San Andreas i innych grach pozwalających tworzyć serwery RP.

    Każdy z nas ma tutaj jakąś postać. Nie ważne jak rozwijasz swojego bohatera prędzej czy później Ty będziesz chciał kogoś zabić lub ktoś Ciebie, bo zrobisz coś czego Ci nikt nie wybaczy. Już spotkałeś swoją ofiarę lub zabójcę. Już wyciągacie swoje bronie czy tam robicie coś, aby odebrać sobie nawzajem życia i nagle pada pytanie "Masz zgodę na CK?"

    Właśnie nie mam... chociaż mam powody czysto wynikające z In Game, bo zrobiłeś to i tamto mojej postaci i chce Cię ukarać, ale nie mogę tego zrobić, bo muszę mieć zgodę od administracji. Co z tego, że administrację może dopaść choroba czy jakiś wyjazd, ale i tak muszę mieć zgodę by Cię zabić... Cóż... uczyli mnie w szkole by przebaczać więc wybaczam Ci to, że spaliłeś mi dom i to, że moją żonę zgwałciłeś...
    Dobra tyle słowem wstępu. Już z pewnością wiecie o co się przyczepię. Otóż dzisiaj dowiedziałem się tego, żeby móc zabić innego gracza muszę mieć zgodę administracji, ale jeśli jestem wampirem to mogę mordować tyle osób ile zechce. Miałem to napisać parę godzin temu, ale musiałem się najpierw pozbierać ze śmiechu.

    Od razu postanowiłem napisać swoją wersję regulaminu wbijania CK. (Regulamin pochodzi z mojego projektu także mogę go wam skopiować bez łamania praw autorskich.)

    Regulamin Zabójstw Innych Graczy



    Wielu z was uwielbia zabijać postacie innych graczy lub nie lubią tego robić, ale sytuacja tego wymaga ten regulamin uświadomi wam reguły zabijania postaci graczy.

    Po pierwsze należy mieć dobry powód do zabicia postaci innego gracza.
    Argument „Nie podoba mi się jego twarz” czy „Krzywo mu z oczu patrzy” jest słaby.
    Należy mieć solidny powód jak na przykład kradzież mienia czy zabójstwo przyjaciela.
    Należy również wykonać parę zrzutów ekranu na którym będzie planowane morderstwo.

    Po drugie należy wybrać czy śmierć będzie wykonywana poprzez grę Role Play czy w zwykłym pojedynku w silniku. W przypadku tej drugiej opcji wszelkie zatrute strzałki, ostrza, posiłki czy klątwy nie działają i nie płacz jeśli twój oponent jest silniejszy w silniku niż ty, bo on może zdecydować co wówczas z tobą zrobić czy oszczędzić czy zabić, a może wypuścić jedynie wyłupując oko?

    Po trzecie w bitwach między przykładowo straż kontra bandyci powinny się kończyć śmiercią tego kto w danym momencie w silniku został pozbawiony paska życia.

    Po czwarte jeżeli dany gracz stosuje DM bez umowy z graczem lub bez odgrywania akcji RP to jego postać zostaje automatycznie zabita. Chyba, że jest nowym graczem wówczas ma obowiązek nauki podstaw Role Play i dostaje ostatnią szansę.
    Jeżeli CK zostało wykonane nie odpowiednio, a „martwy” gracz ma dowody na to, że została słabo akcja wykonana wówczas ma on szansę otrzymać „wskrzeszenie” postaci i akcja zostanie odwołana to nie znaczy, że śmierci nie będzie mógł ponieść za drugim razem tyle, że będzie ona musiała być lepiej przeprowadzona.


    To na tyle jeśli chodzi o tą propozycje. Kolejne już niebawem.
     
    • Zgadzam się Zgadzam się x 1
    • Optymistycznie Optymistycznie x 1
  2. Ahiliztli

    Ahiliztli Aktywny użytkownik Gracz

    W sumie to się trochę na to nie zgadzam. :T
     
  3. Jaskier

    Jaskier Mod Administracja Mod

    Z góry przepraszam za długość tego postu, ale niestety telefon nie pozwala mi na dłuższe-syndorm niskiego poziomu baterii

    A więc tak. Pomysł jak najbardziej, według mnie dobry,szczególnie że, obecnie trzeba było pisać do Ani i głównie to było coś w stylu "daj mi zgodę na CK gracza zyz" Więc nio...

    Opis, choć dla mnie miejscami nie zrozumiał, to w pełni mógłby funkcjonować. Oczywiście, Persefona nadal miała by głos, szczególnie jeżeli chodzi o zabicie takiego np lorda.

    Co do kwestii nie zrozumiałych przeze mnie. Z tego co wiem nie ma PVP, wiec czystego DM też, chyba.ze masz coś innego na myśli. Czym są te "silniki", o ile znam kontekst, to nie wiem skąd to słowo, więc.proszę abyś je wytłumaczył, np jakimś zamiennikem.

    Reasumując, byłbym ZA
     
    Ostatnio edytowany: 1 Grudzień 2017
    • Przyjazny Przyjazny x 1
  4. Radomir

    Radomir Użytkownik Gracz

    Już tłumaczę. Mówiąc skrótowo miałem serwer Role Play na platformie Gothic 2 Online. Generalnie pojawiał się termin DM na serwerach, że dwaj gracze robią DM (Death Match) pomiędzy sobą, a ów tryb to każdy na każdego i jedną gier przykładowych co ma takową opcje jest Half-Life. Dlatego zastosowałem słowo silnik gry. W Gothic 2 Noc Kruka walka jest bardziej zręcznościowa niż w Minecraft. Możesz zobaczyć system walki u mnie na kanale by zrozumieć dokładniej o co mi chodzi.

    Dalej, pod zdaniem " twój oponent jest silniejszy w silniku niż ty, " chodzi o to, że na "czystych" serwerach Role Play, gdzie masz właściwie mapę, addona (takie jakby DLC, czyli dodatkowe bronie, zbroje itp) oraz skrypt zawierający komendy typu /ja, /b (Lepsza wersja niż /ooc) oraz /do. A o klasach napiszę Ci na PW jeśli chcesz.
     
  5. Jaskier

    Jaskier Mod Administracja Mod

    Chętnie się zapoznam. Co do DM wiem czym ono jest, lecz w MC to takie głownie "bicie łapką" czy czymś innym, co przez brak PVP lekko odchodzi na bok.
     

Poleć tę stronę